Tema-tirsdag: Planlegge suksess

Dette innlegget passer midt i blinken i dag da det er frste dagen tilbake p spiseplanen og frste dagen med bde 45 min power walk og en full gjennomkjring av hele kroppen p gymmet. Du trenger virkelig ikke en mandag, 01. Januar eller en ny mned for starte veien mot mlet ditt. Du trenger kun en ny dag. I tillegg har jeg mtt beste jenta mi i dag som skal stille i bikinifitness til hsten og virkelig blitt imponert over hennes viljestyrke og fremdrift de siste mnedene. For lykkes med n mlet ditt m du planlegge lykkes. Du m ut av komfortsonen din og legge fra deg unnskyldningene. Joda, du kommer et godt stykke p vei med et lite dryss av lykke ogs, men hvis du ikke tror p deg selv og hva du er i stand til utrette s vil du heller ikke utrette noe. Jeg er avhengig av planlegging, og aller helst skulle jeg planlagt hver eneste dag i uken min. Det kan kanskje g litt over stokk og stein hos meg, og en mellomting er kanskje det sunneste. Alle planer skriver jeg ned i planleggeren min som er med meg over alt. Skulle jeg glemme den igjen et sted, s er det faktisk krise. Da vet jeg rett og slett ikke hvor jeg skal vre til en hver tid. I planleggeren noterer jeg ned avtaler, arbeidstider, mter, ting jeg m huske, mennesker jeg m kontakte, ting som har skjedd en dag som jeg ikke vil glemme og nr jeg skal trene. Etter at jeg fikk Emmeline s har dagene gtt litt i krll, og denne planleggingen min gr ikke alltid som smurt. Til min store forbauselse s gikk det faktisk flere uker etter at jeg kom hjem fra sykehuset fr jeg engang tenkte p planleggeren. Dessuten s var dagene tomme, s jeg gikk ikke glipp av noe. N har dagene begynt fylle seg opp igjen, og planleggeren er god ha. Denne dagen her har gtt som smurt *lykke*!



Planlegging er alfa og omega nr det kommer til trening og kosthold. Det er sant at magerutene lages p kjkkenet og at det er genetisk bestemt om man fr skalte "lange og slanke" muskler eller "store og klumpete" muskler. Nr du setter deg et ml innen trening, uansett om det er bli raskere, sterkere, slankere, miste fettprosent eller bygge deg opp, s m du planlegge og holde deg til planen. Alle mennesker har meninger om hva de synes om ditt og hva de synes om datt, og det kan til tider vre vanskelig holde fokuset. "Hvorfor gidder du g p diett?" fikk jeg stadig hre da jeg startet p spiseplanen min i januar 2013. Kunsten ble for meg lukke rene og kjre p. Drit i hva andre mtte mene og synes, og gjr det som gjr deg glad. Ikke bare synes jeg en sterk og veltrent kropp er vakker, men jeg elsker flelsen av vre sunn og sterk.Mange forstr ikke hvorfor man som jente vil "bygge muskler som en gutt", fr man har kommet i s god form at de ikke forstr hvordan du har klart det. Nr du lykkes med n mlet ditt vil du ogs inspirere andre. Uansett hva mlet ditt er s skal du lage deg en plan for lykkes og flge den. Hver. Eneste. Dag. M du flge planen din. Fra morgen til kveld. Fra mandag til sndag. Hver mned. Hvor standhaftig du er og hvor mlbevisst du er, er det som skiller deg fra de som aldri nr mlet sitt. Det gjelder alt i livet. Man m trre satse. Hvordan ellers skal man oppn noe som helst? En ting jeg er lei av her i Norge er at du aldri skal tro at du er bedre enn noen andre, du skal aldri vise deg frem eller by p deg selv. Idiotiske jantelov. Flg drmmen din, lytt til hjertet ditt, ta p deg skylapper og g for gull. Mennesker som virkelig bryr seg om deg str der sammen med deg uansett. Veien til suksess er aldri som kjre langs Autobahn i Tyskland, det er mer som lpe orienteringslp med meg i skogen *ler*. Hard work pays off! Du er fantastisk og helt unik. DU KAN - s gjr det!

Skriv en ny kommentar

Greta Oldfield

Greta Oldfield

27, Asker

Velkommen til min blogg / Welcome to my blog! Datteren til Anita Hegerland og Mike Oldfield og veldig stolt av det ! En blogg om hverdagen, trening, mammalivet og god mat.

Follow on Bloglovin Follow on Bloglovin http://determination.blogg.no

Sk i bloggen


Kategorier

Arkiv

hits